Hilal1417 Kızlar 24 haftalık hamileyim doktor bebek biraz aşşağı inmiş dedi iğne ve fitil başlattı dinlen dedi yaşayan var mı başka doktora gittim yine de oda dedi aşşa da değil olması gerekenin üstünde bile dedi. Ağrım oluyor baskım var
HilalYlmz Hilal1417 benim kızım da aşağıda yani hareketlerini kasıklarım da hissediyorum söylediğim de rahim uzunluğuna baktı çok iyi her hangi bir sıkıntı olmaz dedi rahim uzunluğu kısalığı önemliymiş böyle durumda
ogretmenanne_ Yazmelegi_ merhaba 27+2 deyim geçen hafta salı günü doktor bana da kafası aşağıda dedi ilk gebeliğim istirahat verdi yarın kontrole gideceğim ağrım kanamam vs yok rahim uzunluğuna baktı hatırladığım kadarıyla 40 cm dedi ama ister istemez endişe ediyorum ilk gebeliğim olduğu için sizce döner mi genelde yatıyorum sola daha çok sırt üstü yatmıyorum napacağımıda bilmiyorum 🥹
Hilal1417 HilalYlmz valla bende öyle şeylere de bakmadı ağrı baskı hissediyor muydun yatakta dönemiyorum bile canım acıyor
Yazmelegi_ ogretmenanne_ 30 haftadan sonra benimki de asagidaydi ve doğuma kadar oyle devam ettik ama benim sıkıntılarımda vardı sürekli yatmıştım bir sorun yaşamadım korkmayın kendinizi yormayın dinlenin birsey olmaz allahin izniyle
Hilal1417 ogretmenanne_ bende hiç bilmiyorum ki ağrı baskı mahfediyor sağ salim vaktinde alırız inşallah
ogretmenanne_ Hilal1417 ağrı ve baskı hissetmiyorum hiç kanamam vs de yok çok şükür doktor söyleyince şaşırdım hatta aşağı dönmüş olmasına
Hilal1417 ogretmenanne_ sanırım senin ki baş aşağı döndüğü için benim ki baş aşağı dönme değil olması gerektiği yerin bir tık aşşasına inmiş