Yaklaşık üç haftadır belki daha fazla uyku gerilemesi yaşıyorduk ve gündüzleri 25 dkdan fazla uyumuyordu. Gece sürekli uyandığı zamanlar oldu. ( hala oluyor). Ama beni en cok gündüz uykusu yordu. Neyse bebeğim iki gündür gündüz iki saat uyuyor. Bunun dışında iki kısa uyku daha yapıyor tabi. Akşam erken uyuyor falan. Şaşırıyorum çünkü alışmışım artık uyumamasına ikidebir kameradan bakıyorum izliyorum uyandı uyancak diye . Düzeliyor mu bitiyor mu bu kısacık uykular gerçekten? 4 bucuk aylık bebisim