Annen baban kayınvalideler tabi ki gelir hatta doğum anında hastanede olurlar neden olmasınlar ki. Kimisi hiç kimseyi istemiyor kari koca gidip hallediyorlar ama ben o şekilde tercih etmem şahsen. Annem babam yanımda olsun şahit olsunlar isterim sonuçta Onlarinda ilk torunu herkes heyecanlı. Tabi ki aynı şekilde esiminde anne babası da bu heyacanı paylaşmalı