Merhaba kızlar bugün hastaneye gittim ve tansiyonum ölçülürken çok heyecanlandım kulaklarımdan ateş çıkıyormuş gibi bir his oluştu ve tansiyonum yüksek çıktı. Bütün tahliller yapıldı olumsuz birsey yok ama tansiyonum hastanede yüksek çıkıyor bu durumu yaşayanınız var mı