Edos123 Kızlar merhaba alt ve ast değerim 44-72 çıkmış. Doktor ben artık sana hiçbir ilaç veremem dedi 4 buçuk aylık hamileyim bu arada dahiliyeye yönlendirdi. Başına böyle birsey gelen var mı nasıl bir yol izlendi çok üzüldüm 🥹
Minnakkurabiyeveannesi27 Edos123 kuzum korkma aşırı yüksek çıkmamış endişeye kapılma sakın benimde aynı şekilde hatta daha da yüksekti biri 102 biri 118 di doktorum hemen dahiliyeye yönlendirdi Dihiliye doktorum hemen tüm vitamin ilaçlarını kesti sadece ecoprin ve oksapar (onlarda kan sulandırıcı mecburi zaten) kullanmaya devam ettim tabi bu sırada bütün kan değerlerine bakıldı doppler ultrason çekildi mide bağırsak safra kesesi felan çok şükür hepside temiz çıkınca gastroenteroloji ye yönlendirmedi ben takip edeyim 15 günde bir geleceksin dedi birde zeytinyağı enginar felan tüket bu süreçte paketli gıdalardan uzak dur dedi dediklerini yaptım her 15 günde bir giderek düştü değerlerim ve yaklaşık 2 ay içerisinde normale döndü takviyelerime doktor kontrolünde yine başladım çok şükür tekrar artış gostermedi şuan gayet iyiyim
reyhanh Edos123 benim de alt ast değerlerim yükseldi, 28. Haftadayım, 15 gün sonra dahiliye tekrar çağırdı ama ben o sırada magnezyum balık yağı vs bıraktım, değerlerim normale dönmeye başlamış, acaba bu ilaçlarla mı alakalı
reyhanh Edos123 keşke sorsaydım ben de ya, ben öyle kendiliğimden bıraktım tahlil sonrası, çok içtim falan diye, gideyim tekrar sorayım o zaman 🥲
Minnakkurabiyeveannesi27 Edos123 inşallah kuzum bol bol enginar kereviz ye yemeklerinde zeytinyağı kullan mümkünse
11-11 Üzmeyin kendinizi bol su tüketin benim 170lere çıkmıştı çok şükür düzeldi ilaçsız sizin de düzelir
Sevil1996 Benimde 102 den 76 düştü sadece devletin verdiği folbiol kullandım folik asit yarım tekrar dahiliye gitcem ama doktorum omega 3 verdi onu kullandım geri yükselmemiştir inşallah
11-11 Edos123 Pek bir şey yapmadım açıkçası Bana bol su içmemi önerdi parol kullanmıştım o yapmış olabilir dedi onu bıraktım bol dinlenmeli geçirdim
Aybarssmom_ Kullandığımız takviyeler, geçirdiğimiz endeksiyon rahatsızlıklar yükseltiyor bende karaciğerden bile şüphelenip ultrason çektiler ama çok şükür temiz çıktı her şey. 1 ay boyunca hiçbir takviye kullanmadım sonra kendiliğinden düştü 1 aydan sonra kan ilacına başladım sadece onu da 1 ay kullandıktan sonra tahlil yapıldı tekrar baktılar sıkıntı yok multivitamine geri başladım
Minikmucizem_ Edos123 ilk hamileligimde benimde ilk haftalarda yukselmisti progestan kullaniyodum o zaman. Butun vitaminleri kestik takip ettik dustu bi ay sonra