Kızlar kız kardeşim bugün tam 5+1 son adetine göre cuma gitmişti doktora değeri 1000 küsür çıkmıştı. Bugün gittiğinde ise doktor üzüm gebelik olabilir demiş çarşamba tekrar gel demiş beta değeri 10345 çıkmış. Başına gelen varmı Doktor’un sonradan normale döndü herşey yolunda deme ihtimali varmı?