aslhnkrts9 hastaneye kimseyi kabul etmez ama evine gelir yerleşir öylesi bende netim dedıgın gibi kızın tarafı anlayışla karşılıyor erkek tarafında ne istersen zıttını yapmakta diretiyor sonra ağzını açınca saygısız oluyorsun büyük tanımıyor oluyorsun onlar herseyi söyleyince kafasına göre davranınca bsey yok . Acık acık söylerim once eşime söylerim baktım onu takmıyorlar yüzsüz gibi anlamamazlıktan geliyorlar ben söylerim direkt dedıgın gibi gelen de kapı da kalır hee oğulları el kadar bebegi olmasına rağmen aman hasta olur mikrop kapar kim de ne var bilinmez diye de düşünürse de alırsa eger eve anasıyla danasıyla oturur burda ben geçerim bebeğimle odaya anlayışsız insana tahammülüm yok