Melike_4949 bende de oluyor özellikle oturup ayağa kalktigim an bir anda aşırı baskı oluyor adım dahi atamıyorum ilk bir dakika,sonra yürüdükçe azalıyor baskı. Doktoruma sordum normal demişti çünkü bebek kafası aşağıda rahim de büyüdüğü için baskı oluşuyor demişti. 35+5 im ben de doğum belirtisi mi acaba diye korkup sormustum normal dedi doktorum