Benimde 34+0da normal kontrolde yüksek sancı çıktı. Bir gece yatış yaptı doktorum.ciğer geliştirici, serum ve nidicard kullandık. Taburcu oldum 35+2 olduk. Evde yatıyorum, günlük 4 kez nidicard içiyorum sancılarım azaldı şükür. Bebek doğum pozisyonunda rahim uzunluğu en son 28mm di. Perşembe kontrolüm var bakalım ne çıkacak. Sizde stres yapmayın bol dinlenin. Allah sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin inşallah hepimize