Merhaba hanımlar, 32+2 de nst de 60-70 oranında sancım çıktı. Serviks 3.4 rahim ağzı kapalı. Fakat sancılar rahmi açmasın diye hastanede yatış yaptım serumlar, nidilat tedavisi ve ciğer geliştirici iğne oldum 2 doz. 1 haftadır evde istirahat ediyorum 33+2 yiz bugün. Ara ara hala kasılmalarım oluyor, 6 saat arayla nidilat kullanıyorum. 3. Hamileliğim. Benzer durum yaşayanlar var mı? Bu süreci nasıl atlattınız yada atlatıyorsunuz biraz bahsederseniz çok sevinirim.