Falancahanim Kızlar merhaba 34+4 üm adet olacak gibi karın ağrısı ve bel ağrım var. Hemen herşeyde acile gitmek istemiyorum normal mi bu dönem ? Bu hafta yoğunlaştı öncesinde bu kadar değildi
Asiyefdnn Falancahanim bende 34+4 üm aynı şikayetler bende de var erken doğum riskim de var ağrılar devamlı olmadığı için gitmiyorum hastaneye yoğunlaşır geçmezse beklemem giderim
Melodimm Falancahanim Haftamiz aynı.Suan belim agriyor.Ayakta fazla kalinca basliyor.Dinleniyorum simdi.
Falancahanim Asiyefdnn Yaa neden erken doğum riskiniz var inşallah zamanında kavuşuruz hepimiz bende şuan gitmeyi düşünmüyorum sıklaşmaz ağrılar inşallah
Asiyefdnn Falancahanim amin hepimiz zamanında kavuşalım inşallah 🫶🏻 rahim ağzı kısalığım var 22. Haftadan beri yatarak geçirmeye çalışıyorum
Falancahanim Melodimm Normal o zaman 🥲çarşamba kontrol var nst giriyorum zaten 2 haftada bi inşallah bi sorun yoktur
Asiyefdnn Falancahanim benimde perşembe kontrol var her hafta giriyorum nst ye bakalım inşallah bir şey çıkmaz 💜