selenakyol Selam hanımlar, anneler ben bez olarak bebem naturale geçmek istiyorum diğer bezlerle aynı fiyat neredeyse ama bunun iiçinde zararlı bir şey yokmuş
Mylove47 selenakyol evet pişik çok yapmıyor ve emiciligi iyi ben gayet memnun kalmıştım kullandigimda bebem naturalden yakın diğer bezlerle fiyatı ama kullanışı iyi benim hoşuma gitti yenidoğan bebeğime kullandım molfixden bile iyi geldi emiciligi bana
servetteyze Evet bebem naturalde zararlı madde yok, birde hem bambu hem pamuk var hava alan malzemeden yapmışlar
selanageldi Bende merak ediyordum bu bebem naturallerde zararlı madde yok ama sızdırma durumu var mı şimdi sızdırırsa çünkü yine bir dürü uğraş çıkacak zaten 3 çocuk var başımda birde sürekli kıyafet değiştir çocuğu sakinleştir başım ağrımasın
nilaycaliskan Yok kız sızdırmıyor zaten bez tam bedense hiç sızdırmaz ama hadi diyelim çocuk çok işiyor iç bantlarla yan bantları kıvır içe doğru hiçbir şey olmaz
webchief Tereddüt ediyorsan ki bence beğeneceksin bebem natural iyi marka, küçük paket al dene olmazsa zaten en azından denemiş oldum dersin önemli olan gözlerinle görmen sonuçta