Ben yaptırdım yaptırmanda fayda var en azından neyin ne olduğunu bilirsin ki bebek için bence yapılmalı çok zorlayıcı Bi işlem değil ben 75lik içmiştim 3 kere kan alındı sadece kollarım delik deşik oldu birde ayağa kalkmadan oturman gerek kusma olmaması gerek enerji kusarsan test boşuna gidiyor benim kilom vardı ve bebekte bir hafta kadar önde gidiyordu ailemde yada çevremde seker hastalığı yok fakat emin olmak için doktorum önerdi ve hemen yaptırdım şükür değerlerin hep altında çıktı gebeliğin başından beri hep dikkat ediyordum halada ediyorum beyaz ekmek dahi tuketmiyorum inan ki çocuğun için yapılmasını bej gerekli görüyorum