Mmeleklr2 Yarın yatışım verildi suni sancıyla doğumu başlatıcak doktorum dua istiyorm anneler sizden çok korkutuyor beni suni sancı herkesin deneyimi farklı ama çok kötüleyende okudum🙁
ipekcim Mmeleklr2 Dualarım sizinle 🙏 hiç korkmayın ve düşünmeyin. Sadece kavuşacağınız o ana odaklanın inanın o an her şey bitiyor şükür diyorsunuz 🙏🥰 sağlıkla kavuşun inşallah.. kulaklarınızı kötü tecrübe edinmiş insanlara kapayın.
Syda78 Mmeleklr2 suni sancıdan bende korkuyorum ama normal doğum tercihim inşAllah kaç saat sancı çektiniz acaba bu arada hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün🌸
Kuzununannisi Mmeleklr2 açılma veya sancı var mıydı oncesinde yoks suni ile mı açılma oldu ve ne akdar süre sancı cektinz
Mmeleklr2 Syda78 kesinlikle normalde daha cabuk toparlanıyorsn suni de kişiden kişiye değişiyor bence 2.bucuk saat 3 saate yakın sancı çekip doğum yaptm 2-3 santm açıklıkla yatışm yapıldı. Son zaman birwz zorluyor sancı oda artk sona yaklaştıgı için