Drum sonuçlarımı görüp değerler güzel dedi ultrasonla baktı karnıma kesemi gördü minicikti kese burda bak buraya yerleşiyor bu rahim içi gebelik dedi artık seni normal gebe kabul ediyoruz dedi kan sulandırıcı başlattı bide çarşamba günü tekrar çağırdı beta bakılacak sadece dedi takibe başladı 🥰🙏🏻 En azından kimyasal gebelik ve dış gebelik riskim kalktı hayırlısıyla kese içinde bebişide görürüm inşallah 🙏🏻 🥰 dualarını esirgemeyen herkesten çok teşekkür ederim 🥰🙏🏻 6.5 aylık kızım abla olacak allah izin verirse 🥰🙏🏻