Ben defactodan hamile kot pantolonu almıştım onu giydim. Beli ayarlanabilir olduğu için 25.haftadan itibaren giydim sonuna kadar giyerim herhalde. 58 kiloydum m almıştım siz küçük beden alsanız olur. Bir de los ojesi diye bi marka var onun normal eşofmanının l’sini aldım. Yüksek belli olduğundan onu da giyiyorum.