Ben doğum yaptım Şubat’ta ama şunları almıştım.(Sezeryan)
Kiwi süt sağma makinası
Atlet (5 tane)
Depend (L beden)
Hasta bezi (1 paket)
Yüksek bel alt iç çamaşırı (5 tane)
Lansinoh göğüs ucu kremi
Gümüş kapak
3 tane pijama takımı
Göğüs pedi
Yumuşak tabanlı terlik
Ped aldım birde gece olandan eve geldiğimde onu taktım.
Emzirme sütyeni ve emzirme atleti almadım. Gerek görseydim alırdım ama.