36+2 haftalık gebeyim. dün geceden beri bazen 20 bazen 5 bazen 13 dk da bir belimden önüme doğru adet ağrısı gibi sancı giriyor. sabaha kadar kustum, bulantım hiç geçmemişti ama kusmalarım baya bitmişti. ilk doğumum sezaryen olduğu için doğum sancısı nedir hiç bilmiyorum. nişan ya da su gelmesi gibi bir durumda yok.