Arkadaşlar merhaba ben 22+2deyim 3 gündür karnımın sol tarafını kaplayan hareket edince hissettiğim bi ağrım var dokununca çok sert duruyor bıçak saplanıyor diken batıyor gibi aynı zamanda kramp gibi bir ağrı oluşuyor hem içerden ağırıyor hem karnımın eti ağırıyor hepte akşama doğru başlıyor sizce sebebi nedir