Drnzgn İkinci sezeryanim olacak 39 haftada alacağını söyledi doktor tabi önce gelirse bilemem dedi tam 9 gün kaldı hatta bu günü saymazsak 8 sizde durumlar ne çok heyecanlıyım günler geçmek bilmiyor
Zehrabal1 Drnzgn bende 37+4 haftalığım cuma günü kontörlüm var o zaman doktor çatı muayenesi yapicagini söyledi. Eğer sezaryan olursa 39 da alırız dedi . Eğer catin uygunsa bekleriz dedi . Bilmiyorum bakalım cuma gününü sabırsızlıkla bekliyorum
Feyzabeyoglu Drnzgn ayy keske bende 6 sina alabilseydim ama doktorumun ameliyat günü olmadığı için 4 üne almak zorunda kaldım🥲 Bakalım ben de 38+1 de dogurcam 4 aralık Cok heyecanlıyım🥲
Drnzgn NovaVina_ benim bebe her şekilde yay burcu olacakti artık emindim inşallah sağlıkla gelir bu gün idrar yolu enfeksyonu olduğunu öğrendim ilk bebeğimde de aynı sorun olmuştu ve bebeğe geçmişti kucezde yatmisti baya canım sıkıldı
Oznur2659 Bende 36+4 şuan ayın 4nde kontrole gidicem doktor sezaryan için gün vericek rabbim hepimizi kurtarsın yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin