Midwife10 Kızlar benim bebeğim sola değilde sağ tarafa döndüğümde daha aktif. Sizlerde de böyle olan varmı ? Bazen hareket hissetmeyince sola yatıyorım yok sağa yatıyorum o zaman başlıyor .