Aykizim22 Selam kızlar 6.cı haftaya giriş yapıyorum ve bir buçuk haftadır başlayan mide bulantısı var bunun yanında kabızlıkta seyrediyor. Kabızlıkta çok miğde bulantısı yapar mı? Çubuk kraker bile işe yaramıyor doktor prilam verdi akşamları 2 tane iç dedi fakat bana mısın demiyor. Bana önerebiliceğiniz birşeyler var mı? Hiç birşey yiyemiyorum ve bazen sinirden ağlamaklı oluyorum. Bana önerebiliceğiniz birşeyler var mı ? 😭😓
Nazli05 Aykizim22 kabızlık çok kötü miğde bulantisi yapıyordu ayrıca gaz da yapuyor miğde bulantısı 6 haftada başladı benim de hamileler için miğde rahatlatan bı ilaç içmiştim çok rahatlatmisti
Aykizim22 Aybarssmom_ simit bile miğdemi bulandırıyor açıkçası sabah hafif birşeyler yiyorum akşam saat 10 gibi anca ufak tefek birşeyler atıştırıyorum bakalım inşallah artık mide bulantısı kalmaz bütün hayatımı etkiledi 🥹
elifilhan_kara prilam çok hafif bi ilaç en etkilisi zofer dedi doktorum onu almıştım ama o bile fayda etmedı yıne kusuyorum yıne kusuyorum tuzlu leblebi, dondurma, ekmek kızartması filan yiyorum hala hergün kusuyorum 10+5 oldum 6. haftadan beri devam
Aykizim22 elifilhan_kara zofer ilacı soracağım canım 🥲 inşallah değiştirirde bana iyi gelen birşey verir