elifilhan_kara 38+4 de olmuştum bu biraz kişiye ve cocuga bağlı bence cocugun gelişimi iyiyse sancı su vs gelmeden alıyor doktor veya 37 de sancın gelirse erken alıyor yani
elifilhan_kara rabisskocc 1 gece sadece benim çok iyi geçmişti sezeryan doğum sonrasıda rahattım çok şükür
cevikannesi kncbalm123 hayır herhangi bir sancı vs verilmiyor, doğuma değil de ameliyata gidiyorsunuz gibi düşünün. Hastaneye yatışınız yapılıyor 2 saat sonra planlanan saatte sizi ameliyata alıyorlar uyuşturma işlemleri sonrası bebeği alıyorlar bu kadar :)
zamloss123 kncbalm123 sancı verilmedi benimki zorunlu sezeryandı kontrole gitmiştim bebek yeterli büyüklükte olunca ertesi güne gün verdi doktor sabahtan girdim damar yolu sonda takıldı 12 de aldılar spinal sezeryan doğurdum
ALPAYDIN Tgb35 38+5 gün aldık babamında doğum günü 1 aralık aynı olsun torunuyla diye rica ettik bi terslik olmazsa inşallah planlandı