Bende 25 haftalıkken sol böbreği diğerine göre büyük ve farklı yere yerleşmiş dediler 4 hafta takip edildi en son muayene de multikistik görüntüde yani işlevsiz çalışmıyor dediler takip edeceğiz dediler yine doğuma kadar ama diğer her şey iyiydi doktor gen testi istedi down sendrom belirtisiymiş bu yüzden ,amniyosentez riskli diye bende Nift testi yaptırdım henüz sonuç çıkmadı bekliyoruz bizde inşallah iyi sonuçlar alırız