Babyannesii Kızlar 34 haftalıkken 2400 kgydi 37 ye girdim 2600 olmuş sizcede bu süre zarfında az kilo almamış mı
Bsrblr Babyannesii çok az almış canım haftada 300 almalı dıyorlar Benım de 10 günde 200 alıyo Benımde az
Ayseecihangir Babyannesii bende 36 da 2870 di Farklı doktor 37 de ölçtü birebir aynı çıktı 2870 endişelendim doktora söyledim ama umursamadı benimki hiç kilo almamış gözüküyo bakalım bu hafta belli olucak alıyo mu almıyo mu kilo