Atlbs Mayaaa34 ben kullanıyorum hamileyseniz düşük önleyici değilseniz adet söktürücü olarak kullanılıyor ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için önlem amaçlı verdi doktor.
Safiye2 Mayaaa34 ben kullanıyorum düşük önleyici olarak daha önce kayıplar yaşadım hamile kaldığım gibi başladı doktorum şuanda 29 haftalık olduk hala devam ediyorum bir yan etkisi olmadı bende
Aselkus Mayaaa34 ben adet gormuyorum diye vermisti doktor adet sokturdu ve yumurta catlatma ozelligi varmis hap bitti 10 gun sonra hamile kaldim