Bsra_0105 Kızlar 32 haftalık hamileyim grip oldum. Doktorum öksürük varsa dahiliyeye görünmeni tavsiye ederim dedi. Doktora da henüz gitmedim ama muhtemelen antibiyotik verecektir. Pek ilaç kullanma taraftarı değilim siz ilaç kullandınız mı ya da doğal yolla atlattıysanız nasıl atlattınız 🌸👀
Ankara-58 Bsra_0105 bende 32 haftalik gebeyim.4 gündür ağır grip geçiriyorum canım doktor gitmedim evde atlatmaya çalışıyorum inşallah geçer
Lou Bsra_0105 öksürük için tereyağlı pekmez iç istersen boğaz ağrısı için de bal üstüne limon karabiber döküp yiyorum ben
Seymanur60 Bsra_0105 öncelikle çok geçmiş olsun bolca meyve ve su tuketin gerçekten çok işe yariyr ozellikle c vitaminli meyveler nane limon ihlamur ılık ballı süt işe yarıyor
Dlnipk Merhaba geçmiş olsun bende 23+4 haftalık hamileyim 4 gündür grip oldum ama hastanede tek yaptıkları şey parol serum oda etki etmiyor bende ıhlamur ve zencefil çayı içebiliyorum sadece .
Aytac27-07 Geçmiş olsun canım,,,bende grip oldum ama hiçbişey içmedim özel olarak sadece başım ağrıyınca parol içtim,,,ama öksürük yoktu benim
xxR4bia Bsra_0105 bende 32 haftalık hamileyim 1 haftadır hafif seyrediyor o yüzden gitmedim doktora, 24-25 haftalarda da çok ağır atlatmıştım o zaman da zencefil-limon-bal, nane-limon-bal, süt-bal bu karışımlarla atlatmıştım bir de tuzlu suyla garlara yapıp burnumu da tuzlu suyla temizliyordum