rumeysakdag_ 6 günlük beta hcg yaptırdım yükselme olmamış yerleşme kanaması nasıl yogunlukta oluyor acaba adetime 1-2 gün kaldı emin olamıyorum yardımcı olur musunuzz
tamamdanolmuss rumeysakdag_ beta hcg kaçtı ne zaman test verdiniz. Normalde 2 günde 2 kat artış olması beklenir düzenli artmıyorsa kimyasal dış veya boş gebelik olabilme ihtimali vardır maalesef
Angel161023 rumeysakdag_ bu kişiden kişiye değişir asla ihmale gelmeyecek şeydir bu durum hemen doktora git
Pamiramsi rumeysakdag_ hamile değilsin canım, özellikle adetine 2 gün kalmış. Değerin en azından 25 üzeri olmalıydı. Adetin erken sökülüyordur. Endişelenmeye gerek yok
Pamiramsi rumeysakdag_ hamile değilsiniz çünkü, 0.100 hamilelik değeri değil. Hamile olmadığınız için de yükselmiyor :)