Merve-metin muzeyyenkomurkara benimde bugün gecikmemin 10.günü kan vermedim ama gebelik testi hep negatif çıkıyor geç yumurtlama görmüş olabilirsin yada mevsimsel olabilir canım ama doktor kontrolüne muhakkak git ihmal etme ben cumartesi gidecem inşallah 🙏🏻
Lagertha_ muzeyyenkomurkara benim de denerken bir hafta , 15 gün geciktiği olmuştu seviniyordum o kadar gecikti hamileyim diye ama hep hüsran. Stresten dolayı gecikmeler normal demişti doktorlar