Abaegrkk Hayrisko ultrason hep yanlış ölçüyor zaten doktorum hep derdi bu bir tartı değil diye. O yüzden o normal dediyse normaldir. Benim doğumdan bir hafta önce 3650 görünüyordu ultrasonda 4 kiloya yakin doğar demişti ama bebiş 3090 doğdu
Hayrisko ElifKarata maşallah benim 28.+5 de gittim 1000.40 gram dedi az gibime geldi ama doktir normal dio
ElifKarata Hayrisko normal dediyse normaldir canm her bebegin gelişimi farklı bide anne babaya benzedikleri iicn sen ve esin minyonsanz bebekte minyon oluyor 😇