babycom456 Kızlar adetim 3 gün gecikti 3 gün önce kaset test yaptım negatif cıktı ama yumurtlamayı takip ettim gec yumurtlamıstım bu ay acaba hamilelik olabilir mi bide erken gebeliği bu akşam yapsam cıkar mı
Merve-metin babycom456 benimde gecikmemin 10.günü gebelik testi negatif yumurtlama takibi yapmadım ben geç yumurtlama görmüşte olabilirim yumurtlama gününü biliyorsan eğer 12-14 gün test yapabilirsin varsa çıkar ama bu süreyi geçmediyse yapma varsa bile çıkmaz canım
babycom456 Merve-metin tam bilmiyorum ilk başlarda takip ettim sonra amaan dedim bikaç gün yapmadım tahminen değerlendirdik bu ay salmıstım yıne de yapayım o zaman abu akşam erken gebelik
Merve-metin babycom456 erken gebelik yap canım ama akşam değil ilk idrarla yap idrar biriktiği için daha doğru sonuç alırsın kaset testlerin hassasiyeti daha düşük erken gebeliğe göre