Balgebe Tokluk şekerim 157 yüksek çıkmış doktor tekrar yaptır dedi ama onu bile zor içtim daha dikkatlı beslensem sorun olur mu yüksek çıkan oldu mu benim gibi
Hayrisko Balgebe benimde 152 çıkmış bugün öğrendim bana beslenmene dikkat et dedi bide takip edecez açlık tokluk şekerine dedi tekrar yaptirmayin bence