Kubrabaytekin poliklinikten sıra beklemenize gerek yok, tiriyaj bölümü var gebelik izlemi için orda sabah 8de sıra alıyorsunuz öğleye kadar 20 kişilik kontenjan var, sonraki kişilere öğleden sonra bakılıyor. 35 haftadan itibaren gidiliyor siz biraz geç kalmışsınız ama..