mineirem 6+0 Haftaligiz bugün doktora gittim kese etrafında kanama varmış kese çok küçük yeni gebelik düşük tehlikesi var dedi progestan yazdı dikkat etmen gerek dedi
Sevdanurr4 mineirem evet canım dikkat et dinlen ağır bişey kaldırma temizlik gerekirse yapma yanında kalabilicek birisi varsa gelsin kalsın Allah’ın izniyle yiyecek ekmeği varsa hiç bişey olmaz üzülme sen ❤️❤️
Ayya mineirem bendede olmustu merak etmeyin. Heo dinlendim ve doktor ilac yazdi. 12 haftasina kadar kanama duruyor. Bebegin yerlesmesiyle alakalida ola bilir. Yerini tutunca duzelir
[silindi] mineirem geçmiş olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah bişey sormak istiyorum aynı haftadayız bende perşembe günü kontrole gidicem inşaallah bebeği gördünüz mü benim de boş gebelik olur diye korkum var
mineirem Sevdanurr4 malesef kimsem yok dediğin gibi yiyecek ekmeği varsa bişey olmaz ama insan üzülüyor hiç normal bı hamilelik geciremedim hep sıkıntı hep stres
mervemurat16 mineirem dönem dönem olabiliyor kanama alanı kapanabilirr korkmayın.Bol dinlrnin ayak altınıza yastık koyun fitil iyi gelecektir.
Polenmom mineirem çok dikkat etmelisiniz aynılarını yaşadım ilaçları hala kullanıyorum ama çok dikkat ederek 22 haftaya geldik sizde bool bol istirahat edin ilaçlarınızı aksatmayın 🤍