Birsennnocl keşke 2 3 güne bir olsaydı canım benimde ,hergün aşırı fazla bir kanamam vardı durduramıyorlardı plasentanın etrafı komple kandı…doktorum hep yanımdaydı çok şükür gece gündüz arıyabiliyordum pskilojimi hep iyi tutturuyordu Artı ilaçlarlarını kullanıyordum 10 günde hastanede yattım 6 ay böyle sürdü 6 ayın sonunda bir anda kesildi kanama