Kızlar merhaba 37. Haftadayız sürekli belime bacağıma fıtık gibi kramp giriyor kasığıma kadar da batıyor ya da ağrı şeklinde iniyor. Bu kramplardan 1-2 saat önce genelde regl ağrısı gibi ağrı çekiyorum geçen hafta bakıldı açılmam falan yoktu. Sebebi ne olabilir ya 😞 tek basıma bir yere gidemiyorum tak diye kalıyorum ağlatacak bağırtacak kadar siddetli oluyor