Genel oldum gözümü açtığımda ameliyathane kapisinin önündeydim sonra odama getrdiler ben istifra etmedim onun için mide bulantsi oldu ve istifra edip narkozu atmadgm icin 1 hafta süren öksürme oldu onun harici ağrı vb hiç birşey yoktu zaten ilaç vb takıyorlar iğne yapiyorlar ama bende eve gelince karnında yanma oldu o beni mafetti diyebilirim asla ayağa kalkip adım atamadm sabaha kadar aglamstm o yanma herkeste olmuyormus bende olmuştu ama çok kotydu o🙈