Nazlikaya19 ikili temiz çıkınca üçlü gerek yok dedi doktorum çarşamba günü detaylı ultrasona girecem 21+3 olduk şimdi korkma neyden korkarsan başına gelir hareketlerini hissedince o zaman için rahat edecek hareket ettikçe iyi olduğunu biliyorsun çünkü inşallah kucağına aldığın günleri de görürsün benm doktorum 11+5de cinsiyet tahmini de yapmıştı