seraap Kizlar dünden belli adet sancisi gibi sanci vuruyodu bugün de bi kac saattir karnima sancilar giriyo ve gögüsümden sari turuncu gibi akinti oldu bu normal mi bilen var mi ??? 37+3 haftaligim
msrrf seraap bildigim kadariyla gogsunden gelen sivi kolostrum denilen mucize bi sivi . bebege coook cok faydali olan ilk sut 😊 haftan da ilerlemis artik ufak sancilar kramplar normal. ama yine de bi doktoruna danis derim. icin ferah olsun. saglikla gelsin insallah
Smiley87 seraap ilk gelen süt zaten koyu sarı oluyor canım hamileyken de gelebiliyormuş , sancıların düzenli ve sıklaşıyorsa doktora git, düzenli değilse yalancı sancıdır
Cobanipek Canım bir bilgim yok ama doktorum bana adet sancısı gibi ağrın olduğunda gel demişti bence içinin rahat etmesi için bi doktora gitmeni öneririm