Cattu Adetim bir gün gecikti ve 24 kasım da kan tahlili verdim son adet başlangıcım 27 ekim betamın 1200 olması sizce normal mi erken döllenme gibi bi şey mi yoksa dış gebelik mi oluyor
Pinaargunes Cattu valla bilmiyorum dis gebelik falan ama benim de 4 haftalikken 2111 di şuan 6 haftaya girdik 5 aralikta kontrolüm var 5+4 de kese gozuktu bebis henuz yoktu . icinizi ferah tutun🙏💖
Pamuk Cattu Çok normal. Hemde tek değerle dış gebelik vs anlasilmaz.48 saat sonra 1 kez daha kan verin. Hayırlı olsun.
Cattu Pinaargunes yaa sizi de tebrik ederim bende kan pıhtılaşmasından dolayı iki kez kimyasal düşük yaptığım için biraz tedirginlik oluyor kan sulandıcı hap kullanırken ilk kez hamile kaldım
Pinaargunes Cattu oy masallah rabbim saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin saglikla gelsin inşallah💖🙏
Seldaibrahim Cattu korkma kuzum hayırlısı olsun Rabbim kucağına almayı nasip etsin.benimde 1979 çıktı 4 haftalık hamileydim şuan 7+4 üm
Cattu Seldaibrahim ya ne güzel allah isteyen herkese kolayından kucağına almayı nasip etsin düşükler yaşayınca böyle hep bi korku oluyor ister istemez
sumeyye4545 Cattu ikimizin son adet tarihi aynı bende 23 Kasım’da test verdim 106 çıktı cumartesi gecesi test verdim 474.6 çıktı
sumeyye4545 Cattu herkesin betasi farklı olabiir herkes aynı şekilde yaşamıyor o yüzden bence sıkıntı etmeyin ❤️