Ozge_55 aysegul_001 bizede tahmin yaparmsnz bugün 13 haftalık oldu özele gittim söylemedi çok küçük daha dedi 😭
aysegul_001 Ozge_55 canım 13 hafta artık cinsiyet öğrenilir erkek olsaydı zaten tam net belli olurdu kız oldumu diyorlar belli değil diye kordon vs diye düşünebilirler
Ozge_55 Kbta bana tahminde bile bulunmadi sordum daha çok küçük dedi artk belli oluyor ve tahmin edilebiliyor bnde sayfalara atiorm tahmin istiorm acayip meraklıyız 😂