bisey sorabilir miyim
2020 yılında 3 doz tetanoz asım var o zamanlar bekardım
Şimdi 30 haftalik hamileyim 21. Haftada 1 doz tetanoz yaptılar sağlık ocagi ikinci dozu yapmadı sistem de 2024 yılında yapılması gerekiyormuş
Dün aksam elime paslı Bi iğne cengelli iğne batti sizce Bi sorun olur mu?