Lazzz61- Valla ben 2 haftadır grip oldum sadece nane limon ıhlamur ve bol bol dinlenme ağrım olduğu zaman da parol içtim sadece başka hiçbir kullanmadım
Lazzz61- _momandad herşey zararlı ona bakılırsa çok şükür ben kötü bir durum ile karşılaşmadım aşırısı zararlı olabilir belki ama c vitamini sonuçta