yagmurrrra ben kıymasız olan dolma içini bile tuzuna bakmak için de olsa yemiyorum, salçası da çiğ diye. Kısır yaparken falan da salçayı kavururarak koyarım. Hamile olmadığımda bile korkuyorum bağırsak kurdu falan yapar diye.
Sendeki iyi cesaret valla 🙈