mombarbie_ Gbahar3 bende 27 haftaligim 30 da kıyafet yıkayıp 32 de hastane çantasını hazırlayacağım agirlasinca yapmak zor oluyormuş 🌸
guzelanne01_ Hayrisko ben Bebek bakımın bütün ürünlerini şampuanda dahil mustela aldım çokta memnunum☺️ oğlum 5.5 aylık kullanıyorum hala …Deterjandada çoçuklarımda dalinin sıvısını ve yumuşatıcısını kullanıyorum
mervemurat16 Hayrisko ben uni baby aldım hem deterjan hrm şampuan hemde yumuşatıcı ama çamaşırlarına yumuşatıcı kullanmadım ilerleyen aylarda kullanmayı düşünüyorum.Güzel yıkadı kıyafetleri kokusuda yok kıyafetleri sertleştirmiyorda
mervemurat16 Gbahar3 ağırlaşmadan yapın ben 28.ci haftamda yaptım o zaman bile zorlandım ütü yap yıka kurut dolaba yerleştir yoruyor insanı iyiki yapmışım diyorum şuan 30+0 ım
GPinar Gbahar3 bende 30 haftalık hamileyim geçen hafta yıkadım kaldırdım inşallah bi iki haftaya ütüleyip hastane çantamı hazırlarım diye düşünüyorum.😊