mervemurat16 YigitPoyrazMomm bizimde önce sağlık ocağında sonra kendi doktorumuzda randevumuz var bakalım kilo almışmı bizim prenses ☺️
NovaVina_ Görüş gunu diyince bir benim aklima mi cezaevi geliyor. Allah koru yarabbim tobe tobe. 🥹 Cok guzel haberler duyarsiniz umarim doktorunuzdan 🌸
YigitPoyrazMomm NovaVina_ ya canımsın aklında öyle kalmış olabilir Allah korusun tabiki🤗 Amin inşallah canım son gebelik kontorl sağılık ocağında artık bidaha gidişimde bebisimle gideceğim inşallah😍❤
YigitPoyrazMomm mervemurat16 benim cuma günü kontorl günüm var sabah ta hemşire aradı doğum yaptı mı diye yok diyince son rutinler gebelik için dedi o an gözlerim doldu ya sonuna geldik hayırlısı ile doğum nasip olsun inşallah🤗❤
mervemurat16 YigitPoyrazMomm hadi bakalım bir nefeste kurtulursunuz inşallah darısı bizlerin başına🙏🏻
_Tazeanne YigitPoyrazMomm gebelik kontrolüne dediniz ya ultrason kalp dinleme falan yapıyor mu yoksa tansiyon kilo vs mi
Mothertea _Tazeanne valla bizim sağlık ocağı aramasam aramıyor bile izlem diye çağırdı kiloma baktı ne ilaç kullanıyorsun dedi yolladı ben kendim gidip tam kan tahlili falan baktırıyorum ara da hiç sevmiyorum ebeyi çok ilgisiz hiç bir şeye bakmıyor
YigitPoyrazMomm _Tazeanne canım bebeğin kalp atışlarına ve benim kan tahlilime bakıyor keşke ultarson odası olsa birde kilo tansiyon bunlara bakılıyor
_Tazeanne Mothertea benimkide aynı numaramı aldı ne çağırıyor ne bişey diyor ben kafama göre gidip devamlı kan idrar baktırıyorum
YigitPoyrazMomm Mothertea mesleğini yapamayanlara ayrı gıcık olurum bak mesela beni normalde daha erken çağırmıştı ama ben gidememiştim kendileri aradı sabah öyle gidecem yarın sabaha
Mothertea _Tazeanne görümcem bağcılarda lohusa takibine kadar ilgilendiler oda ilgiden bıktı düşün demek ki değişiyor bize de bunlar denk geldi
YigitPoyrazMomm _Tazeanne Allah karşımıza mesleğini layık ile yapanlara denk getirsin inşalalh bu heryer için geçerli ve rabbim karşımıza iyi insanlar çıkartsın
_Tazeanne YigitPoyrazMomm keşke sadece kalp atışına baksa maalesef kan bile bakmadı her korktuğumda hastaneye acile gitmek zorunda kalıyorum
YigitPoyrazMomm _Tazeanne ne biçim insanlar ya yerinde olsam sağlık ocağını değiştiririm öyle ilgisizs hiç gelemem şikayet de ederim bir güzel