Kızlar bu gün sağlık ocağında şeker yüklemesi yaptırdım 75 gr . Açlık kan verdim sonra içtikten 1 saat sonra kan verdim hafif bulantım vardı dayandım bi şekilde ama kanı verdim 10 dk sonra başım uyuşmaya başladı hemen hemşireyi çağırdım Allahtan ayakta değildim bi anda bayılmışım baygınkende kusmuşum üstüm başım etraf berbat oldu ya 😢😢 tek başınaydım bişey olmaz filan dedim hiç eşime bile söylemedim ama yok öyle olmuyormuş ne olursa olsun tek gitmeyin bence . Eve geldim anca uyudum kendime geldim bebeğimin hareketini de hissettim çok şükür inşallah şeker çıkmaz ilk sonuca göre değerlendirecek nasıl olur bilmiyorum . Değerlerin nasıl olması gerekiyor ?