Mensure51 37 haftalıgım bebegin kilosu 3,5 kilo normal dogum olur mu daha 2 haftam falan var bebek çok hızlı kilo alıyormuş ilk hamilelik oldugu için anlayamadm
Kukulikukuli12 Mensure51 37 de 3550 gr kızım Suan 38 olduk bilmiyorum ne kadar. Ama ilk bebeğimde 38 haftada 3900 dediler. Ben 41.hafta dogum yaptım yani 1 ay sonra 3700 dogdu. Doktor 300 400 gr oynamasını beklıyoruz zaten demişti. Sorun yok dedi normal dogum yaptım
Zehrabal1 Mensure51 benimde 37 de 3300 dedi ama zaten doktor 300 400 gram oynuyor dedi o yüzden bence sıkıntı etmeyin
Mensure51 Kukulikukuli12 Anladım dediğiniz gibi normal olur inş ben özelde yapacam sezeryana alır diye korktum bi an teşekkür ederim bilgi için