Merhaba, yabancı uyruklu bakıcı almayı düşünüyoruz. Ama tereddütlerim var. Özellikle sağlıkla ilgili. Bulaşıcı hastalıklar, uyuşturucu vs. Deneyimler okudum.
Oturma izni için türkiyedeki devlet hastanesinden, sağlık raporu almaları gerekiyormuş.
Bu sağlık raporunda hepsine bakıyorlar mı?bulaşıcı Hastalık ve özellikle madde kullanımı kan ve idrarla ölçülüyor mu?