Smsk21 Merhabalar kızımızın doğumuna yaklaşık bir hafta kaldı ve ne yazıkki isim konusunda hala kararsızlık yaşıyoruz. Fikir verirseniz çok sevinirim. Leyla Neva Ayla Sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor ?
Toprakksx1 Smsk21 Feyza Leyla favorilerim arasında bir de Lale 🥰 ben Feyza Irmak koyucam 94 günümüz kaldı 🥰